Bunden

123292-184

Pratade med min mor nyss i telefonen, blir alltid långa samtal när vi väl sätter igång!
Pratade bl.a om beroende framkallande serier.

 Jag har legat som ett jehu i soffan och kollat på OC - morgon - lunchrast - kväll 
(Konstigt om man aldrig får någonting gjort här hemma i lyan!)
Även fast jag sett alla avsnitten redan så är jag ändå lika ivrig att trycka på ett nytt avsnitt om och om igen. (en till...nää...bara en till)

Mor och tomas (min låssas-far) Är tyvärr inte bättre. Det räckte bara med ett avsnitt, sedan var dom också fast i serie-träsket. Dom två tävlar dessutom om vem som har hunnit se mest avsnitt av Lost.
"Vilket avsnitt är du på?"
"Jag går och lägger mig nu"
= trycker igång en skiva från dvd-boxen.

Kommentarer
Postat av: lea

fin blogg:P

Postat av: carro

Lost är är så grymt bra :)

2006-12-21 @ 12:59:19
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!!!

2006-12-22 @ 08:53:48
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback