Full kastrull

Igår satt jag och josefin och drack "lite" alkoholhaltiga drycker här hemma hos mig, lite senare kom två tjejer till på besök. En liter vin + nån spritdrink fick jag i mig. Sen blev det väldigt mörkt, för min del. Kom aldrig in på krogen. Hittade inte mitt legg, och ser man ut som 12 så är det svårt att komma in utan ett, men tur var väl det kanske. Vaknade upp i soffan med jackan på klockan halv nio på morgonen (fortfarande knall) Flög upp som en iller från soffan för att leta min väska. Borta borta borta var den. Ångest! Bestämde mig för att ta en morgonpromenad för att försöka hitta den. Behövde dock inte gå så långt eftersom jag fann den utanför min port i en snödriva! TUR! Jepp det har jag verkligen. Lyckas alltid tappa bort mina saker i fyllan, men på något konstigt sätt har jag alltid fått tillbaka allt.

Josefin undrade om jag hade ont idag, men det har jag faktiskt inte. Vi två har tydligen legat i en och annan snödriva i natt. Och tagit oss fram på gatorna som två Bambin.

Jepp, skulle egentligen inte skriva om min härliga händelse igår, för så roligt ville jag inte att ni skulle få ha, men det fick ni tyvärr iaf! Men men, eftersom bakisen börjat släppa nu och jag är ganska glad trots allt så bjuder jag på det!

Josefin: Vi får försöka lyckas bättre med våran utgång nästa gång :P


Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Fan vilken tur du har alltid.....! :)

Postat av: josefin

jo, nån sjukdom har ja allt dragit på mig.. lite förkyld och idag har ja även ont i magen.. =( men de går nog över.. idag ska ja julpynta lite här hemma så ja får de lika mysigt som hod dig =) lycka till på jobbet, stressa inte ihjäl dig i julruschen.. vi ses

2006-12-20 @ 14:21:40
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/
Postat av: Pedervanja

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2008-10-08 @ 14:18:06
URL: http://pedervanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback