Hejdå!

6 timmar kvar då innan jag flyger till Ö-sunds flygplats där min taxi väntar på mig och kör hem mig till Åre. Känns lite trist att lämna alla nära och kära, all julstämning och SNÖ! För att att sedan komma hem till en mörk och ensam lägenhet . Önskar att Niklas vore hemma. Men han sitter just nu på ett plan mot USA. Jaja, ska väl bli skönt (kanske) att börja jobba iaf och känna pengarnas rullning. Har ju varit ledig från jobb nu i 4mån, men satan vad gött jag haft!

123292-163
Jag vet varför ingen annan fått snö än vi här uppe i Kiruna.

Varje flinga har landat här!

Kommentarer
Postat av: caroline

åh så mysigt det ser ut med snö jag vill också ha nuu

Postat av: carro

Kommer sakna dig ! Var trevligt igår :D

2006-12-08 @ 08:24:10
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: Aenigma

Var inne och kollade på ovanstående bloggare, LovelyCs, sida och blev då lite nyfiken på vem det är som kommer ifrån Åre. Jag kommer nämligen precis ifrån de krokarna och det är ju ganska litet så jag trodde att jag kanske skulle veta vem du är. Det gör jag dock inte, men kul att se att det finns fler Årebloggande människor! :)

2006-12-08 @ 14:34:03
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback