Suget svider!

123292-165

Sitter just nu och knaprar i mig lite pistasch nötter, ligger nöt skal över hela databordet!

Idag har
Josefin varit på besök här hos mig, vi såg filmen Uptown Girls...lilltjejen är en jävel på att spela måste jag säga. Sedan gick vi ner till Holiday och tog en fika, tre kulor glass var :D Josefin ville att jag skulle följa med ut ikväll, är ju Dippan-premiär ju!! Jag är väldigt sygen måste jag säga! VILL! Men jag SKA försöka hålla mig! (svider) Sedan är det ju första dagen på jobbet imån, eller första och första jobbade där förra säsongen också och var bakis var och varannan dag, så det spelar nog inte någon större roll om jag kommer och stinker sprit ännu en dag på jobbet! Det är ju som sagt vana! :P För även om jag stinker sprit och beter mig lite onormalt så jobbar jag tydligen bra eftersom chefen vill ha tillbaka mig ännu en säsong ;)

NEJ! Jag ska försöka vara en duktig flicka denna helg! Men nästa helg.....Njaaa! =D


Kommentarer
Postat av: carro

Vad sugen jag blev på glass :D

Postat av: Joachimmaria

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-01-15 @ 10:42:47
URL: http://joachimmaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback