D var tider d!

           Idol-Markus låtval ikväll: "Don't Look Back In Anger" med Oasis

Väckte verkligen upp minnen från förr i tiden....
Då vi (jag och sandra) gick i sexan.
Jag med mitt svarta hår och Sandra med sitt lila. Solbrillorna vi bärde var av rundaste formatet, precis så de täckte ögonen. Där stod vi alltså framför filmkameran i mitt rum med denna låt spelandes i bakrunden. Sandra som mimare och jag som luftgitarrspelare. Filmen finns fortfarande kvar,men dock på ett väl placerat gömställe!

Vi var inte direkt några små söta pinuppor på den tiden direkt och vårat mål var dessutom att bli punkare när vi skulle börja sjuan.......d var tider d, eller?
       

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Markus ska kamma hem segern!

Postat av: frida

den hade ja velat c!!:)

2006-11-15 @ 18:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback