öppna din dörr du med!!

Nu ska jag öppna mitt hjärta och berätta en sak här för er:

Såhär ligger det till. När vi, jag och mitt gäng går ut i Kiruna (på Ferrum) så kanske ni tror att vi innan har varit på en förfest tillsammans och druckit goda drinkar, och mumsat på lite chips samtidigt som vi pratat och haft trevligt. Men nu ska jag berätta en sak här....att så är det ej! Vi har aldrig någonsin haft någon förfest....druckit några äckliga slisk drinkar lr haft något knaprigt chips tillhands överhuvudtaget. De vi gör är att en halvtimme innan vi ska in på krogen förbereder våran såkallade ”fest”, vi drar in i en farstu, sätter oss i en ring med varsin genomskinlig platspåse och börjar! Det går hett till och vi alla är ivrigt nervösa att någon ska komma på oss. Ja ni fattar kanske! VI KNARKAR! VI KNAPRAR PILLER! När vi är klara tar vi oss glada ner till krogkön och pratar gott om våran fina förfest (som aldrig funnits) till alla i kön. Alla tycker vi jämt ser så glada och uppåt ut jämt. Jag brukar ta fram min Clear eyes ur handväskan och köra flaskan laget runt i kön, det brukar uppskattas varje gång.

Nu kanske ni tror att jag ljuger om allt detta......och det gör jag minsann :P Klart vi har förfester och dricker våra alkoholhaltiga drycker som alla andra. Men att vi skulle ta något annat än sånt, nej det gör vi absolut inte!


Varför jag ens tog upp detta är för att vakter på Ferrum i Kiruna tydligen tror detta om oss…..ja, alltså att vi knaprar.  Att vi e höga istället för fulla. Ja, det e rätt komiskt det här. Ja, ja vet att det kanske har slinkit ner en å annan nubbe för mkt någon gång (rätt ofta) i våra kroppar innan, men att vi skulle vara höga?? Noo noo. Rätt lustigt att dom ändå trots allt detta släpper in oss...varje gång!!! Hihi…..


 

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Vadå har vakterna sagt de?

Postat av: Rusk

Shit! Har ingen aning om vem du är, ändå kände jag mig illa till mods när jag läste första stycket...

Sitter o knarkar!!! Känner mig lättad att så inte var fallet.

Jättefin blogg du har!

Kram
Kristian

2006-12-01 @ 01:30:42
URL: http://kristians.blogg.se
Postat av: frida

hahaha! førsøkk inte bortførklara dig nu carro!! ja vet ju exakt va vi brukar gøra på våra fester!! :)

dvs: blanda absolut persika med mjølk å ta murra-bilder!! haha. mmmm det blir man ju faktiskt lite høg av !!

fan va ja saknar dig å våra fester!!! 7 veckor kvar!!

2006-12-01 @ 08:08:07
Postat av: You know you love me

Hahah! Vad rädd jag vart!

2006-12-01 @ 17:28:10
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: caroline

Frida: hahaha...tur att d e raderade ;P
satan vad ja saknar dig också...7v kvar då...sen blir allt som förut..hihi!

2006-12-02 @ 12:37:10
URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback