Ska vi gå på tjogga å köpa karra fö pänki?

Skönt att bara vara hemma i Åre nu, har varit ett himla resande hela hösten. Har knappt hunnit rulla in resväskan i hallen innan den har rullat ut igen. Men jag ska inte klaga, har haft förjävligt kul. Börjar jobba i mitten på december och när det väl sätter igång blir jag nog vara fast här i Åre till Maj, kanske? Så ja tänkte att en till resa måste jag absolut hinna med innan dess! Och det resemålet blir såklart till Kiruna, till mina nära och kära. Kommer inte kunna fira jul å nyår där detta år heller. Så ett besök innan de måste verkligen ske.

Så, nästa fredag sätter jag mina tassar på Kirunas frysta mark! Vi ses :)

123292-120


Kommentarer
Postat av: carro

Tack ! Ser du inte de ljusa stjärnorna?:D På fredag kommer du ! Och det bästa är -- JAG ÄR LEDIG nästa helg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback