Stadium Winter jam 2006

Har varit på resande fot var och varannan helg nu, och nu efter kryssningen trodde jag att det skulle bli lugna puckar här hemma i Åre ett tag framöver. Men så blev det inte :) Sticker nu på onsdag iväg igen och denna gång blir det åter till Sthlm. Niklas ska vara med i Winter Jam på Stockholms Stadium nästa helg, och jag ska följa med. Tänkte först avstå, men sen fick jag höra att även Frida skulle dit (min vän som jag lärde känna här i Åre förra säsongen), har inte träffat henne på ett halvår ju! Så detta får jag absolut inte missa!

För er som inte tar er dit, men som ändå vill se:
SVT 24 direktsänder freeski-tävlingen (skidåkarna) Peak Performance - King of Style fredagen den 10 november mellan 19.00-20.00.

SVT 2 direktsänder Nokia Snowboard FIS World Cup Big Air, lördagen den 11 november mellan 19.00-20.00



123292-87123292-88
Niklas på skidor och söta Frida :)


Kommentarer
Postat av: josefin

tack detsamma! hur är det med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback