Tricky Nicky

Ska bli riktigt kul ihelgen, fick just ett samtal av maddis att hon fixat biljetterna till Winter Jam tävlingen, bra maddis! :) nu är det bara efterfest biljetterna kvar, men de tar vi sen! Har ju bara sett min lille nisse en endaste gång när han tävlat (Jon Olsson invitational) Och den gången skadade han sig dessutom och var tvungen att avbryta :( Så det här ska bli spännande, men lite nervös är jag allt :) Och han med, eftersom han inte har stått på skidor mer än en gång sen våran typ :P medans de han ska tävla mot inte gjort annat än åkt skidor hela sommaren. Men det har ju funkat för honom förut så..detta går nog bra :) Ska be en bön innan...det brukar hjälpa :P Sen har jag ju mina tummar som jag kan krossa om inte annat.
                   
                                                    


Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Ja! Men jag kom på att annars kan man ju gå in i en annan stadium-butik och fråga efter biljetter till lördagen. om vi vill de?

Postat av: Arneebba

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-01-30 @ 14:51:04
URL: http://arneebba.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback