Tvättstugan

Idag har jag tvättat kläder, kul va?
Nä, blir förbannad varje gång. För alltid när jag ska gå till tvättstugan på min bokade tid, så är det nästan alltid nån gök som snott min tid! Som idag, tur så gick dom bara över en halvtimme denna gång, men ändå! Men en gång gick det fanimej för långt. Då var det så att jag mitt i allt tog ut deras sängkläder som rullade runt i tvättmaskinen, slängde de i en hög på golvet och satte in mitt eget. Så går det när man tar mina tider =P Det har nu gått typ en månad sen detta hände och de där sängkläderna ligger fortfarande kvar och ruttnar på samma ställe där jag slängde de! Dom har även en stor IKEA påse med massa andra smutskläder som dom ännu inte tagit  (varför?) + att det ligger ett fullt paket med tvättmedel där i. Funderar på om jag ska ta detta paket eftersom mitt börjar på att ta slut. Den kan dom gott och väl bjuda på för allt jag fått stå ut med! ;)

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Den kanske dog den där personen med tvätten.. eller så har den kläder i överflöd och märker inte att det saknas :P Nog finns det allt skumma människor.. Jag skulle då aldrig våga slänga nånannans kläder sådär. :)

Postat av: carro

Haha va irro man hade blivit !:)

2006-11-23 @ 00:43:25
URL: http://lovelyC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback