Vänner eller inte vänner? NEJ!

123292-140

Nu ska jag erkänna en sak (kommer få spö nu)

Men jag hatar vänner (om jag får säga så), den serien klarar jag bara inte av. Och tro inte jag bara vill vara en tufffing och vara kärringen som går mot strömmen för så är det ej. Tänkte faktiskt ge serien en chans när Niklas köpte alla säsonger när vi var på Bali, iaf  försöka ta sig igenom ett avsnitt iaf. Men det gick ej så bra, det var fan döden, misshandel i själen minst sagt. Den där humorn är verkligen tvärtemot mej och de där eviga skrattattackerna i bakrunden får mig fan att spy (måste vara inspelat :P) BLÄ! Niklas har suttit och kollat på serien nu typ hela hösten och blockerat tv:n. Jag har inte ens kunnat lyssna på musik för att slippa höra på skiten. Nu är Niklas på sista säsongen, jag njuter! Äntligen är det över snart och då är det nästan ett måste att korka upp en flaska skumpa!
                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: josefin

jag har fyra små systrar, riktiga charmtroll.. och de tre minsta bara ÄLSKAR att vara med på bild.. så de finns en hel del kort på den på min dator =)japp, imorgon smäller de.. per och jonte har planerat in tre-rätters! vi får hålla tummarn att de blir gott.. ses imorgon.. =)

Postat av: carro

Vänner är bäst ingen protest ;D Ne ska försöka men jobbet är mitt liv just nu, ska bli roligt att se lönen sen haha ;D Party på freeedag ! Saknar dig!

2006-11-21 @ 22:58:43
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: carro

Kände inte så mycket smak, var sjukt hungrig och slängde bara i mig den haha

2006-11-21 @ 23:16:26
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: Nadja

du måste se 3-4 avsnitt mist för att det ska bli bra ju!

2006-11-23 @ 15:13:58
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Henna

Jag HATAR verkligen också vänner.. å lixom din karl så har min karl (iförsej är han int min karl mera men..sambo då!) kollat på varenda jävla avsnitt hela hösten.. fram tills förra veckan då han (ÄNTLIGEN!!!) såg det allra sista avsnittet.. med en jävla tår i ögat! haha.. Som tur är kollade han alla avsnitten på datorn med hörlurarna på (tvingade han)..så jag fick ha tv:n ifred :) Var bara tvungen å ventliera mig lite.. inte många andra som hatar vänner ju :)

2006-11-24 @ 12:05:25
Postat av: caroline

henna: haha, tåren i ögat också!! Det var ju d värsta =P Nu ska jag medela min karl att jag minsann inte är ensam om detta. Han trodde nämligen d och att jag bara skulle få negativa kommenatrer ;P men där hade han fel!

2006-11-28 @ 11:24:16
URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback