Kaos

Har varit en kaotisk vecka, verkligen. Känns som att det är nån där uppe ↑som vill jävlas med mig. Och imån ska jag till jobbet efter en lång behövlig ledighet och sedan jobba hela helgen. Idag hade norskarna sin lilla fest också. Dom har som tradition att supa skallen av sig på skärtorsdan och sedan köra raggarrunda runt vårat systembolag här i åre (granne med mitt jobb). Fråga mig ej varför.

Igår hade jag och niklas en riktigt trevlig kväll. Först bjöd han mig på mat på en japansk restaurang "IKKI". Satt där i ca 2 1/2h och myste. Till förrätt tog vi grillade tigerräkor på salladsbädd med vitlökssmör och sedan på de tog vi sushi med en kall öl till. MMMmm...sjukt gott. Till efterrätt tog vi en till öl ;D När vi kom hem från restaurangen slog vi på en skräckfilm
"Dead silence" som handlar om dockor. Ni vet sånna där som man sätter in handen i. Eller en närmare beskrivning - skurt! Hur som helst, den pumpade på hjärtat rejält iaf.

Vilken storm det varit idag. Haha, stackar alla turister som kommit hit och betalat en fet summa pengar. Och sedan kan dom inte ens sätta arslet utanför dörren :P

Jag och Niklas tog en biltur idag från Åre till Ö-sund. Trots varningssignalerna i radion.

Åre


Östersund


Kommentarer
Postat av: josefin

åh ja.. vi hade trevligt igår..! (men självklart hade de varit ännu roligare om du varit med;P) snackade strunt och dansade en massa. men sen blev vi snuvade på efterfesten så ja och frida fick snällt gå hem och krypa ner i sängen helt själv och utan efterfest.. =( men men, man kan ju inte alltid få som man vill.. hoppas verkligen de går bra på jobber idag och att de inte är förjäkliga och dryga med dig.. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback