Presenter

123292-485
Hade en riktigt trevlig födelsedag :D
Fick bl.a min efterlängtade rosa mobil av mor m. familj. Så glaaaad :D Älskar den.

Niklas hade framkallat alla kort från digitalkameran. Från resor och allt vi gjort tillsammans från början av vårat förhållande till nu. Och sedan sattit de i en rosa pärm med små blommor på. Så sööööt. Mer personlig present kan man inte få. Bättre karl än jag kan man nog inte ha!!  

Tack så mkt alla för alla presenterna jag fick. Ni är mer än guld värda ♥

Kommentarer
Postat av: Askungen

Grattis, men är du en vädur som jag? Men men har den samma mobiltelefonen, den är så söt och man känner sig som en riktig kvinna när man bär med den!

Postat av: Anonym

"bättre karl än jag"? jag trodde du var en tjej...

2007-04-04 @ 06:31:24
Postat av: carro

Jaa de var synd att du inte kunde vara med.. en toppen dag var det :D

Din dag verkar också varit riktigt bra :D

kramis

2007-04-04 @ 10:59:42
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: josefin

åh, så du fick mobilen..! kul kul..den är ju så vacker!! laddad inför påskhandeln, eller har du sån tur att du är ledig?

2007-04-04 @ 11:50:59
Postat av: caroline

anonym - karl lr kvinna?: glömde skriva dit "har" ;D

2007-04-04 @ 13:55:01
URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback