Glider sakta ner från pinnen...

123292-760
Jag - Stockholm. Bilden blir 1 år gammal nu på lördag.

Full rölle! Att ha semester i 4månader är väldigt skönt och avslappnade, men att gå tillbaka till arbetslivet/stressen i 8h/dag efter dom 4 (jävla) månaderna är mindre skönt. Har jobbat igår och idag och jag håller redan på att ramla av pinnen. Att ställa om livet på ett sånt här sätt mitt i allt och utan förvarning är en grov utmaning. Ska fortsätta jobba till fredag + att jag måste hinna fixa 1000 grejer till innan planet till sthlm lyfter på lördag. Önska mig lycka!

Kommentarer
Postat av: carro

Vilken härlig bild! :) Lycka till med jobbandet tjejen!

Postat av: nawiie

Vilken fin bild, verkligen!

2007-08-29 @ 04:27:12
URL: http://newl.blogg.se
Postat av: frida

det kommer gå gallant!!!! LYCKA TILL!

2007-08-29 @ 09:57:59
Postat av: caroline

frida: tack min söta vän :D

2007-08-30 @ 19:59:07
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback