Jag kommer komma...

Ensam igen, Niklas drog på morgonkvisten. Blä. Fast till jul träffas vi igen. Inte nästa vecka utan veckan efter åker jag ju till Kiruna. Det är ju snart. Fast egentligen ska jag inte vara så säker på det heller. Har ju förfan ingen biljett dit ens (bara hem därifrån), men det har jag förträngt. Min vattenskalle tror tydligen att jag kommer komma dit även fast både tåg och flyg är fullbokat för längesedan, men man ska ju tänka positivt har jag fått höra...så på nåt sätt lyckas väl jag och min vattenskalle ta oss upp...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha var tvungen att kolla flygen nu bara för det.. Men det finns ju den 17e, men du kanske jobbar då eller nått :P

Postat av: kompis

men fan du måste komma!! inflyttnings/julfest hos mig ju :)

2007-12-05 @ 17:26:27
URL: http://ssan.blogg.se
Postat av: Tiniuskarolina

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2008-11-13 @ 09:58:44
URL: http://tiniuskarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback