Julstress?

Full helg. Jobbade lördagen och var barnvakt hela kvällen. Sov över hos farmor och idag åkte jag och Maddis till Kista gallerian, sjukt att man ska behöva åka ända dit för att få tag i sin hårfärg, men men. Nu är det gjort iaf. Kommer vara full rulle hela veckan fram till fredag då jag äntligen åker till Kiruna. Kommer jobba hela dagarna + att jag har massa annat att fixa. Kommer väl bli 0 timmar sömn. Är det julstress jag sniffar på eller är det jag som är sjukt dålig planerare? Det är den jävliga frågan...

Kommentarer
Postat av: carro

Usch jobbigt med massa stress.. Men skönt med lite ledighet snart iaf :)

Postat av: Gautesolveig

I love guest books, keep up the good work!

2010-12-03 @ 07:52:30
URL: http://gautesolveig.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback