Kom hem igår från Kiruna - imån drar jag till Åre

Planet var försenat igår, som i sin tur gjorde att Niklas missade planet från sthlm till Åre. Han fick sitt bagage från Kiruna sist. Hade han fått dom 2 minuter tidigare hade han hunnit med Åreflyget. Livet är surt ibland. Har nog iaf aldrig sett någon som kutat så dåraktigt som han gjorde för att hinna med planet. Action är vad man kan kalla det. Människorna gapade på nedreplan. Jag drog själv till arlanda express eftersom jag trodde Niklas kommit med sitt plan. Där träffade jag min gamla klasskompis som jag ej sett sedan vi tog studenten. Så jag fick en resekompis ändå. Han har ju flyttat utomlands för att fortsätta sin danskarriär och jag är inte alls avundsjuk...inte alls. Nä, förjävligt att Niklas missade flyget...pengarna i sjön sådär..fyy! Fast vi fick iaf en extra natt tillsammans.

Nä det får vara nog nu, ska packa om min resväska nu. Bilder från veckan i Kiruna kommer nog dyka upp om en snar framtid också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback