Tjena Calle Bildt!

Pedikyr behandlingen som jag var på för några timmar sedan var sååå underbar. Mina fötter är i chocktillstånd just nu, men på ett positivt sätt. Mer om det sen...

Arbetsdagen gick rätt fort idag, mötte även upp Maddis för att ta en liten middag efteråt. Gött. Hände förresten en rätt kulig sak på jobbet idag också. Jag skulle gå in till grannhuset bredvid mitt jobb för att hämta en nyckel. Denna sträcka tar ungefär 15sek att gå fram och tillbaka. Fast det är var inte det jag tyckte var kuligt utan det jag ville komma fram till var att under dessa otroliga snabba sekunder hann jag möta Kajsa Bergqvist på vägen dit och Karl Bildt på vägen tillbaka. Rätt så finurligt enligt mig...

Kommentarer
Postat av: carro

skönt för fötterna.. Hehe tufft o se dem :)

Postat av: Fiore||a

haha coolt :)

2007-12-14 @ 09:47:24
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback