Hejdå mami.....

Va nyss och vinkade av mor när hon for iväg med taxin hem till kiruna...:(
Gick hem med en väldigt tom känsla i kroppen efter det. Saknar henne (dig) redan.

På fredag åker jag iaf till sthlm och är där i en vecka, ska bli så kul att träffa alla igen, längtar!!!

Synd att jag jobbar hela j-vla dagen imån annars hade jag ringt upp kvinnorna och frågat om dom är lite sygna på lite partaj ikväll :) Det var ett bra tag sen. Men det får nog vänta tills efter jag kommit från sthlm. Orkar inte vara bakis på jobbet, och absolut inte denna vecka. Det är ju "Den minst efterlängtade veckan på hela säsongen" varför?? Ja det kan man ju undra. Själv jobbar jag ju bara 2 dagar, och tur är väl det ;P

Kommentarer
Postat av: Hokamo

Very useful information. Thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback