Lördagen - Tävling


Niklas far, mor och lillsyrra + han själv
På lördag var det dags för tävlingen Niklas skulle vara med i. Jag och svärmor tog oss upp till backen för att se när han och hans tävlingskamrater tränade. Det var skitväder, dålig sikt och det var inte långt ifrån orkan där mitt i skidbacken. Tävlingen var nära på att ställas in.

Klockan 15.00 var det dags för kval. Jag var nervös som vanligt. Niklas tog sig tyvärr inte vidare till final denna gång. Men det var ändå kul att få se han åka. Är ju trots allt bara 3:de gången jag får se han live i en tävling. 

Måste också berätta en kul grej. Nu kan jag faktiskt skryta med att jag åkt i backen en gång här i Åre iaf. För efter tävlingen fick jag rida på Niklas rygg när han körde ner för backen. Jag skrev som ett stor gris, trodde nästan vi skulle köra omkull en och annan i svängarna, men kul var det!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket snygg bild på mig där ! , haha :)

2007-02-07 @ 22:50:57
Postat av: svärmor

trevliga dagar hos er + för kebab Frida som förgyllde en tidig morgon

2007-02-08 @ 08:55:09
Postat av: Camilla

Fasen vad kul att få vara där uppe och uppleva allt :)

Postat av: Jessica (Niklas storasyster)

Hej Carro
Tänkte att lillebror skulle hålla sidan uppdaterad nu under VM, men icke sa Nicke :) Hittad en länk och gick in på din sida ist. Vilken kanonfin "blogg" du har. Kul att se bilder på familjen. Hälsningar till er båda från oss i Luleå

2007-02-08 @ 14:46:52
Postat av: caroline

svärmor: kebabfrida ja :P haha..så sött!! tack själv för d trevliga besöket! :D Och välkommen tillbaka!!

2007-02-09 @ 10:55:39
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: caroline

anonym: antar att d va du julia som skrev det? hihi..det var ju en jätte fin bild på dej ju :D

niklas storasyster: hejsan! tack så mkt :D du är alltid välkommen att läsa min blogg :) ha d!

2007-02-09 @ 10:58:00
URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback