Morgon samtal med chefen...

Sanna plingar på min dörr när som helst! hih! :D Trist att jag måste gå och jobba sen bara. Men hon har ju åkt sen ca halv sju igår så hon behöver nog en tupplur. Helgen är jag ledig iaf, och ikväll blir det fest :)

Hade ett morgon kris-samtal med min chef för för en timme sedan. Jag och christine skrev nämligen ett hatbrev innan vi gick hem från jobbet igår,  "dårhus" "BLÄ" "jävligt less" är bara några få ord som skrevs ner i brevet. Det blev nämligen kaos igår på jobbet p.g.a att vissa vuxna människor inte kan sköta sitt jobb och lämnar all skit till oss säsongare. Jag är jävligt less på det här, och jag hoppas verkligen det blir ändring!! Blev en lång diskussion i telefonen med chefen och han blev jävligt besviken på att "dom vuxna människorna" beter sig som dom gör, han var t.o.m rädd att jag inte ville komma tillbaka på jobbet efter allt som hänt....hih!


Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Låter som att du och chefen har ett hemligt förhållande :D

Postat av: josefin

ohåå.. så ni ska ut ikväll..!? vart ska ni?

2007-02-16 @ 13:49:29
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback