Pille-lillan

123292-327

Pernilla handlade hos mig i förrgår. Något som jag la märke till när vi stod öga mot öga var hennes fejja. Satan, bruden måste ha kletat en hel tub med foundation och dessutom med den mörkaste nyansen. Det såg allt annat en fräscht ut. I växel fick dessutom 10 femtioöringar av mig. Det var torrt med växel i min kassan just då.

Sen måste jag bara berätta vad josefin (en arbetskamrat jag jobbade med förra säsongen) gjorde förra året när pille-lillan kom till hennes kassa.

Josefin: åker du idag?
Pillan: Nej, jag har slutat för 3år sedan.
Josefin: Jahaaaa...(?)

.....underabar josefin, fan vad jag saknar den bruttan!

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi, bodde inte hon i österrike?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback