Summer Glow

123292-331
Bleka jag satt och glodde avundsjukt på min arbetskamrats bruna hy i lördags när vi jobbade kväll tillsammans. Frågade henne hur hon hade lyckas bli så jävla brun helt plötsligt. Hon skrattade och sa att hon använder smörjet på bilden ovan. Då blev jag nästan förbannad, inte på hon men på den där smörjan. Har använt den i månader med hoppet om att få ett litet brunt resultat iaf, men icke. Liket i kassan existerar än. T.o.m niklas har testat den där smörjan och fått tydliga resultat. Ääääh, dags att kanske gå vidare till annat smörj, eller sprut....

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Använder oxå den, men vet inte om den funkat. Dock tycker jag de är så jobbigt att gå omkring små kletig efteråt så jag använde den inte så ofta... Ah, så jag vet egentligen inte om den är bra lr inte..

Postat av: Sofia

Är det den mörkaste nyansen du har? För den ljusa syns nämligen ingenting! Så har du den ljusa, så ta och köp den mörka vettja ;)

2007-02-13 @ 16:28:26
URL: http://www.nogg.se/sofiablomberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback