Svett + dubbelvinst

123292-371Jag och mor spelade bingo (10år sen sist för mig) idag, satt som två nötiga nötter i soffan och kryssade i våra rader. Annat var det på bygget i fredags....haha...ja vad ska man säga! :) Vi tar det sedan..eller aldrig! Nämen, det var faktiskt riktigt jävla kul. Och mor håller med skarpt. Vi önskar båda två att vi hade kunnat vrida tillbaka klockan.

Men men...åter till bingolotten. Måste ju berätta att jag har haft en turdag idag. För på bingolotten vann jag 200kr! Och inte nog med det, jag köpte även en trisslott idag. Vann 25kr på den ;) Blev ingen bil eller solresa, men glad blev jag för det! :D Mor vann inget...lite underligt faktsikt, hon lyckas ju jämt dra hem vinst annars.

Här kommer iaf en bild jag tog på markus i fredags, en svettig sådan. Kommer fler bilder från kvällen om en snar framtid....

Till sist vill jag säga grattis till min älskade
niklas som drog hem en fin plats på tävlingen och en tjock pungpåse på köpet :D

Kommentarer
Postat av: Karin

hallå hallå..! har du några planer för kvällen, eller vill du följa med på bygget en sväng? kram

2007-02-27 @ 16:16:18
Postat av: josefin

och de där inlägget var inte från karin utan från josefin..

Postat av: agapi

Grattis till dina vinster och till din nicklas :)

2007-02-28 @ 10:37:51
URL: http://agapi.blogg.se/
Postat av: Arnjasmine

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2008-09-01 @ 09:06:29
URL: http://arnjasmine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback