Tokyo

123292-326

Ooh, varit en seg dag idag. Gick upp klockan 7 för att säga hejdå till
niklas. Sedan for jag iväg och jobbade några timmar. Efter det har jag bara stirrat i väggen..typ.  Har inte haft någon lust till något. Inte ens maten smakade. Undrar hur tricky nicky fixar att ta sig till sitt hotell i tokyo då. Stackan är helt själv där första dagen innan resten kommer. USA sitter ju i benmärgen på karln, men japan-världen vette fan. Skyltarna gör ju inte heller en förvirrad i knoppen. (???) Men det går nog bra. Han kan ju de där med att resa. Något som jag tyvärr fattar plus minus noll på...! Utanför denna by ska jag väl iaf klara av att ta mig ut från....mer om det får ni veta imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback