Bygget

Ja, som sagt så blev det ju Bygget i tisdags.
Var först tänkt att jag skulle gå på ett annat ställe. Blev bjuden på en fest av Niklas kompis, han skulle fixa in mig på listan dit. Skulle tydligen vara bra drag + att drickat skulle vara gratis. Lät rätt lockande. Men eftersom han bara lyckades skrapa fram en plats på listan, så valde jag därför att gå ut med
josefin och moa på bygget istället. :D Kändes mer rätt att gå ut med dom än med niklas kompisar som jag dessutom inte känner så väl :P

Har lite dåligt samvete nu eftersom jag sket i att gå dit ändå, när han hade fixat och allt. För sådan är jag, får dåligt samvete av precis allt. Men men, hade rätt kul på bygget iaf. Vi tappade tyvärr bort moa i folkvimmlet. Men jag hade trevligt med Josefin iaf :D Vi lyckades också ta riktigt "heta" bilder på varandra. 



Vettefan, vad jag håller på med - minen jag har är ju inte direkt het.

Kommentarer
Postat av: josefin

aaaaaahhhh!!! jag går under, hur full var jag egentligen? hahaaaa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback