"ingen njutning direkt för någon"

123292-269
Den nyklippta luggen

Har varit lite seg på sistone. Bakis har jag varit i två dagar och sen har jag jobbat. Hoppas jag piggnar till liv när
carro kommer på fredag, men det lär jag nog definitivt göra! :D Lääängtar! 
Har iaf hunnit kolla filmen the last kiss. Lite små deppig var den, men sjuuuuukt bra!
Ooh, jag är verkligen torr i skallen nu. Detta inlägg blev dåligt.
 Åh, vafan har jag för grannar egentligen?? Nu håller han på andra sidan väggen på och låter som en säl! Och han/hon ovanför har sjukt stor urinblåsa. 
När dom väl urinerar tar det typ en kvart innan blåsan är tömd.
...lyhörda väggar, ni vet - ingen njutning direkt för någon!

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jätte fin bild ; ) o du, det blir keno idag med. Iväg och spela med dig, man behöver inte satsa mer än 20-30kr för att ha chans på miljoner.

Postat av: Sanna

Fin frilla :D

2007-01-18 @ 17:11:46
Postat av: Mor

Vad fin du var,du passar till lugg.
Kram mor

2007-01-20 @ 14:02:51
Postat av: J

Vilka andra filmer ligge rpå din favoritlista?

2007-01-21 @ 12:25:32
URL: http://starfield.blogg.se/
Postat av: Julia

Håret blev mycket fint :)

2007-01-22 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback