Lyckorus

123292-264
Kom just hem från jobbet, skönt! Men det har faktiskt varit kul att jobba dom senaste dagarna. Kommer inte hem sur som en mört som förr, utan med ett leende på läpparna. Kanske beror på att jag har fått så roliga och snälla arbetskamrater kanske. Sen har alla kunder varit förvånansvärt trevliga och glada den senaste tiden.

Har lyckorus i hela kroppen också, vet inte varför. Allt känns bara så bra,
hoppas det inte vänder nu bara för att jag skriver detta.

Sen känns det som att denna säsong i Åre kommer blir ännu roligare än förra.
Haft sjukt kul än så länge iaf. 

Men nu ska jag äntligen påbörja min förvandling - färga slingor + klippa lugg. Har rejäl pepp nu efter allas kommentarer :D tackar så mkt! Fixar fram en bild senare på resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback