RIK

123292-259

Har lite ångest eller inte ångest, men lite svårt att släppa tanken av att bli rik rättare sagt!

Pratade med mina arbetskamrater här för någon dag sen (Daniel och Kristoffer) Dom två är inneboende hos några tjejer här i Åre. Men dom blir nämligen "utkastade" under VM-veckorna. Eftersom tjejerna istället ska hyra ut åt några andra (turister). Dom kommer ta 30 000/vecka i hyra av dom för att få bo där. Fyfan, säger jag bara. Folk är helt galna för att få vara här under VM. Ja, och det är därför jag har lite ågren här i lyan just nu. Vill också hyra ut lägenheten under VM och tjäna ihop en massa stålar. Våran lya ligger ju mitt på torget också, lägligt till allt man vill åt. Så vem hade tackat nej? Men då är ju problemet, vart ska jag och niklas ta vägen då? Alla hotell är ju fullbokade sedan ett år tillbaka. Jaaa, det svider just nu. Hade ju varit lättförtjänta pengar de där måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Synd att du inte va själv, då hade du bara kunnat slagat hos en kompis ; ) Vem vill inte få in lite cash liksom, alltid behövligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback