sos-larmet gick!

123292-280

Ooh, fick vara kvar på dårhuset (jobbet) längre än jag hade tänkt mig. Jag och mina manliga (jag är den enda kvinnliga säsongaren) kollegor är inte så haj på att stänga butiken ordentligt. Larmet gick några gånger. Fick ringa chefen x antal gånger innan vi kunde larma oss ut från butiken. Det är alltid jag som blir offret att ringa och störa han också. "Ring du, du är bättre på att prata" ööh, ok! Chefen sa tillslut "hoppas ni kommer ut innan frukosten imån". Jaja, det gick iaf bättre än sist vi stängde. Då gick sos-larmet. Fick ringa chefen då med. Han fick då avbryta sitt fredagsmys där hemma och dra sig ner till oss för att hjälpa..!! Han hade även hunnit dricka några jävlar då, så han fick dessutom ringa runt och fråga om nån kunde köra ner honom. Om han inte hade varit så snäll som han är så hade vi nog fått en knytnäve för länge sen. Men trots allt har han aldrig ens blivit sur. Han är ta mej fan glad jämt! (???) Tur för oss får man väl säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback