VM i stängning

123292-240

Fick veta mina timmar idag, om hur jag ska jobba under VM - blir som sagt en jädrans massa timmar på det där stället + att jag bara kommer jobba stängning (FY!). Som tröts hade han försökt göra det hela lite "roligare" när vi skulle läsa våra timmar vi skulle ha:

På almanackan i fikarummet var detta verk upphängt:

VM i stängning 29/1 - 18/2 - 2007
öppet till 22.00

Vinnare är:

bla, bla bla.....(Jag + några stackare till)

Vi hälsar er varmt välkomna till några oförglömliga kvällar!!

1:a pris - ett fett lönekuvert
2:a pris - trött som fan dagen efter
3:e pris - missade förfester

Grattis!!

Jepp, så stod det, om det inte vore för att han är så jävla snäll så skulle jag blivit lite smått irriterad på detta. Kommer inte njuta speciellt under dessa veckor. Plus att det bara är vi säsongare som får ta skit-tiderna. Men men....han försökte ju göra det lite roligt iaf, och han är ju så snäll så det går tyvärr inte att bli sur på honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback