Xide + hästkäft

123292-672

Hittade den nya rosa Xide på systemet i Älvsbyn. Den såg så söt och inbjudande ut. Men plockade på mig endast en. Och det gjorde jag rätt i eftersom den lilla rosa drycken var alldeles för sötsliskig, enligt min smak. Travade även bort mot sprit och nubbehyllan i samma veva och fick då plötsligt ett stön i mitt öra (ni som sett Big Brother vet vad jag talar om). Behövde inte ens vrida huvudet för att förstå vem jag stod bredvid, eftersom stönet och hästkäften lyste starkt i mitt ögonvrå. Jag hamnade nämligen bredvid "Älvsby-Än" och med tanke på hennes stön verkar hon gått igång rejält på spriten framför oss.

Tillbaka till ämnet....
Den där andra Xide flaskan har jag dock ej smakat. Den ska tydligen vara både kalorisnål och sockerfri. Någon som smakat? Kanske är ett bra alternativ för mig som ska köra en 3-dagars dimma ihelg på festivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback