Äntligen!

123292-445

Det är sådan härlig dag idag. Har tagit en lång vårpromenad. Solen värmde rejält och det var +10.
Men nu ska jag berätta något som jag fick veta för ca en halvtimme sendan. Och jag är så himla glad :D Niklas skulle egentligen komma hem först på måndag. Men min söte har tydligen bokat om resan och kommer hem imån redan!! Resan gick på någon tusenlappar extra p.g.a ombokningen. Men det tyckte han var värt, och jag med såklart! Han skulle egntligen inte säga först att han kommer imån, det skulle bli en överraskning. Men vem bryr sig. Är så glad så jag knappt kan stå på benen iaf.
Det var ju som sagt 11 feb. vi sist sågs....♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syns imorgon Älskling. Köp något gott och lägg champagnen på kylning.

Love you!

2007-03-21 @ 17:44:10
Postat av: Sanna

vad mysigt :)

2007-03-21 @ 19:45:20
Postat av: Asbjornrachel

Very interesting & professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback