Åre = svart

123292-425




Jag trodde jag skulle dö för en stund sedan. Satt bara här framför datorn helt lungt. Och helt plötsligt släcks allt ner. Precis allt. Allt blir kolsvart. Tittar bak ut till fönstret och ser att det inte bara jag som drabbats. Hela Åre är släckt. Alla gatulysen och alla hus är släckta. Hör även grannen vägg i vägg yla efter ström. Får panik och ringer niklas. Tänder ett ljus och sätter mig i soffan helt panikslagen. Oroar mig hur länge jag ska behöva sitta ensam i det kolsvarta helvetet. Ljuset återvände trots allt efter 20 minuter, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

20 rätt långa minuter va? haa. Tänk va beroende man är utav att vissa saker fungerar. Ujuj.

Postat av: carro

tjusigt ;D

2007-03-19 @ 00:21:56
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback