Mys

123292-464

I fredags kom niklas, gick och mötte honom på tågstationen. De var riktigt nervöst ska jag säga er. Mitt hjärta höll på att hoppa ut samtidigt som jag letade honom i folkvimmlet utanför tåget. hih! Hittade inte honom. Men sedan hörde jag en röst "carro". Och när jag vände mig om så stod han där och log :D Dååååå, ja då hoppade hjärtat ut helt. GLAAAD! Han såg ut som en liten businessman. Skjorta, kavaj och sin lilla datorväska på axeln, haha! Så söt. När vi kom hem korkade vi upp vin och till det åt vi kräftor och vindruvor bland tända ljus. Myyys. Sedan kollade vi på massa bilder från hans resor. Satan vad karln får uppleva mkt, vill också! Sedan öppnade jag presenter som han hade köpt till mig från tokyo :D

Kommentarer
Postat av: Mor

Hej

Ska skicka packet åt dej denna vecka hoppas du hinner få innan helgen. Kram Mor

2007-03-26 @ 13:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback