Fylle/ambulans chaufför

123292-608

I fredags var det alltså fest på Petsamo. Lokal/hus fester brukar aldrig slå fel.
Halv 1 var jag hemma i sängen. Men det var kul så länge det varade iaf :D

Igår satt vi hemma hos
Carro ett gäng och partajade lite, fast jag höll mig endast till min alkoholfria smoothie. Sedan ställde jag upp på att vara en proper fyllechaffis. Följde även med nykter in på Ferrum. Något som jag inte rekommenderar. På krogar ska man vara berusad, enligt mig. Men så farligt var det inte. Fick även vara ambulansförare till akuten p.g.a en uppsvälld/krossad fot.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mkt snällt att du skjutsade :D
du är en bra kompis!

2007-05-27 @ 19:38:06
Postat av: caroline

Klart jag ställer upp för mina fina kompisar ju :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback