Klant

123292-548Det blir nog ingen gränsen ihelg. Hade varit så kul, framför allt att träffa josefin, för vem vet när vi kommer ses nästa gång igen? Är det bra väder nästa vecka så kanske jag följer med niklas dit då isåfall. Och så kanske jag tar några svängar i backen t.o.m.

Jag var en fet klant idag också. Niklas hade ställt sitt halvdruckna vinglas vid kanten hemma hos hans familj. Och vad tror ni händer? Jag med mina spasmer-ryck välter såklart ner glaset så det sprättar röttvin över hela deras vita mattan. Niklas far kom sedan med en liten rosa nappflaska och frågade om han skulle fylla på den med mer vin :O haha! Fan, vi har ju bara hunnit bo där 5 dagar och redan (har jag) hunnit börja riva ner deras hus :P Förlåt familjen karlström ♥


Kommentarer
Postat av: carro

http://www.tv-links.co.uk/show.do/4/2100


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback