Drog en sväng till IKEA...

Inge jobb idag, så det blev ett besök på IKEA redan på morgonkvisten. Pappa har ju lovat att följa med dit så han kan köra hem allt till mig sedan, så denna dag passade perfekt. Även farmor följde med. Tar dubbelt så lång tid då, men hon blir så glad när hon får komma ut, så det gör absolut inget. Sedan drog vi hem till mig där jag bjöd på fika, skönt. Då fick ju pappa montera ihop mina nyinköpta grejer också.

Imån ska jag ta och sätta igång med mitt "sovrum", som jag nu för tiden använder som ett gästrum. Fast inte så länge till eftersom detta rum ska bli något helt annat....

Kommentarer
Postat av: Men jag

Ska ni ha barn?! =D

2007-11-28 @ 21:05:49
Postat av: caroline

Anonym: Barn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback