Ensam

Varit en kul och fullsmockad helg. Men nu är jag ensam igen...

Mamma åkte hem igår, så tråkigt. Usch!! Vi har haft sjukt kul tillsammans. För en timma sedan sa jag hejdå till Niklas. Får kanske inte träffa honom förrän till jul igen om han inte hinner kommer hit innan han sticker till USA i början på december. Ja, det är jobbigt, jävligt jobbigt. Fast man vänjer sig efter ett tag, eller rättare sagt man är tvungen att gör det. Som tur är så finns det ju skype. Så man slipper ha telefonräkningar på 10.000 som tyvärr har hänt en gång för mkt.

Det känns väldigt tomt just nu, båda här i min lya och i min skalle
...men snart är jag nog uppe på stegen igen.

Kommentarer
Postat av: kompis

Kraaam till carro!

Postat av: malle

NU har jag sett ett avsnitt av gossip girl, jag tror jag är fast, det var ju svin bra, =) nu väntar nr 2 & 3 på datorn, sne måste ja hitta resten =)

2007-11-19 @ 19:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback