Laga min skalle nån!!

Måste få gnälla av mig lite...
Den här spränghuvudvärken ger sig fan inte. Tror fan aldrig jag haft sån här smärta i bollen förut. Det pulserar något så oerhört!! Skakar jag på huvudet så skrammlar det där inne. Har försökt med alla möjliga kurer idag, men inget har hjälpt! Inge huvudvärkstabletter har jag heller! Funderar nästan på om det är en hjärntumör som spökar. Man kan ju undra. Fyy! Jag har varit yr och illamående hela dagen + att jag ser suddigt. Obehagligt!! Hoppas jag kan sova inatt och att jag vaknar upp med en lagad skalle.

Kommentarer
Postat av: mor

jag tror nog att du oroar dej för något som gör att du får huvudvärk,jag känner dom tecken du beskriver.Men det vi snacka om igår så det kommer att ordna på ett eller annat sätt det lovar jag dej.Så lev i nuet det andra tar vi sen.
Kram Mor

2007-11-25 @ 22:42:02
Postat av: carro

Hihi det är han.. usch stackare, krya på dej!

Postat av: caroline

mor: tack mor!

2007-11-26 @ 00:25:01
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback