Som att jag är glupsk...

I fredags var vi på IKEA. Handlade inte så mkt, men iaf...höjdpunkten på det hela var ju ändå slutet på IKEA-rundan...maten!

Jag var jätte hungrig så jag beställde en korv med bröd + en pizzaslice. Efter en minut då jag tryckt i mig allt så blev jag sugen på glass också. Så jag ställde mig i den långa kön än en gång. Såg att killen i kassan kollade på mig som att jag skulle vara glupsk som fan eller nåt i den stilen. När jag väl var framme frågade killen;

Kille i kassa:  Hej igen! (finurligt ansiktsuttryck)
Jag:  Hej, jag vill ha en glass också.
Kille i kassa:  Ja, det ska bli.
Kille i kassa:  Du vill säkert ha en stor glass också?
Jag (glupsk):  Ja, det vill jag.

Killen veva på som bara fan med maskinen så det byggdes ett berg på struten. Sedan gjorde jag vita spår hela vägen ut från butiken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback