7 sanningar

123292-879

- Utmanad av
Fiorella -

Regler:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina 7 sanningar:

♥ Jag har två ringar som "bott" på mina fingrar sedan jag var 14år.
♥ Jag har väldigt glesa och osynliga ögonbryn om jag inte målar eller färgar dom.
♥ Min älsklingsrätt var pölsa när jag var liten (inge mer, fyfan)
♥ Jag har suttit i polisförhör.
♥ Jag ploppa ut en månad för tidigt från mammas mage, 2390g vägde jag.
♥ Jag tycker mat är jävligt mkt godare än godis.
♥ Jag har åkt konståkning i 14år.


Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Sådär ja! :) Ändrade lite så det blir lite spännande..

Postat av: Alexzandra

Åh kul kul, klart jag ska anta : ) fixar det i e.m! Kram

2007-10-29 @ 13:57:35
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Malin

nu ska jag göra din utmaning här =)

2007-11-06 @ 15:21:06
URL: http://iloveyouh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback