Äntligen ledig!

Är ledig två dagar irad nu, sååå skönt! Det var nästan så jag åkte på jobb idag med, men jag slapp, bra! För jag vill verkligen vara ledig dom dagarna jag faktiskt ska vara det. Niklas drar ju till Åre närsomhelst och jag vill ta vara på den tiden som är kvar. Kommer bli jobbigt den dagen han måste iväg. Så vi undviker båda att prata eller tänka på det så gott som möjligt. Nog om det! Gjorde lite frukost på sängen till mig och Niklas, och snart ska vi hitta på en massa. Fan vad det är härligt att vara ledig när man förtjänar det!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Roligt att höra!
Aha :) Trist, jag har den inte i mitt.

Postat av: carro

Skönt att vara ledig! Hoppas du har en bra dag tjejen! :)

2007-10-03 @ 16:18:19
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback