Tur för dig att du svarade...

Har suttit framför telefonen i 2h, fyfan säger jag bara! Upptaget hela tiden. Men tillslut fick jag tag på kvinnan. Missade ett viktigt möte igår p.g.a att jag blandat ihop datum, men nu är det löst! Skönt! Ska få i mig lite föda och sedan dra in till stan och möta Maddis. Ska hjälpa henne att flytta de sista till hennes nya lya. I morgon åker hon till Kiruna och ihelgen har hon kalas. Vill också följa med, men tyvärr jobbar jag.

Kolla förresten in min kära kompis blogg. Fick fria händer att fixa hennes design,
såhär blev det. Enkelt och massa lila ville hon ha och så fick det bli.

Kommentarer
Postat av: Maria

ska kolla hennes blogg, din design på din blogg är förresten oxå skitsnygg :D

Postat av: carro

Tack! Fin design du gjort åt din kompis! Är med sugen på att förnya lite! :)

2007-10-09 @ 18:51:06
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Sanna

Tack för lite reklam ;)
självklart ska jag komma å hälsa på.. så fort jag har råd!. man är inte så rik numera när man bara får några fjuttiga timmar i månaden.. triiiiist!
du har inga planer på komma upp nåt?

2007-10-09 @ 21:50:20
URL: http://ssan.blogg.se
Postat av: carro

ja det är verkligen toppen här i usa :D Helt sjukt vad man är med om mycket.. nu är vi i LA och bor hos några tjejer som har hus vid stranden. Helt sjukt.. :D Igår var vi på guidetur runt staden och på universal stuidos var de spelar in serier och filmer. Fick asiater som ville fotas med mig.. haha ja det är helt sinnesjukt verkligen. Men TOPPEN! Finns så mycket jag vill berätta.. men det får vi ta när vi kan prata.. har du skype?! OM INTE Skaffa de..:) Saknar dig, låter som att du också har det toppen!!:)

2007-10-10 @ 09:12:59
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback