åre = lekstuga

Sjukt risig just nu. Fast det är det värt. Wersens kvällen var riktigt sköj med grabbarns grus. Hittade även en trevlig kvinna som ville svänga loss med mig på dansgolvet. Hur bra som helst. Alla är så öppna och glada här. Alltid bästa stämningen, det är därför det aldrig blir tråkigt när man går ut här i byn. Sen att hela byn är som en stor lekstuga gör ju inte saken värre. Jag gillar det som fan. Igår kväll var nog också den sjukaste kvällen på länge. Jag, Frida och Peter hade vinkväll och ja, vad mer säger man. Har nog aldrig skrattat så mkt som jag gjorde igår. Töntig mening, men så var det verkligen. Nu ska jag in till grannen, Niklas håller på att tatuera sig. Ska visa senare, haha! Han är verkligen som han är min lille karl. Väldigt seriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback