Dåre

Min nässpray är slut! Skönt, inte. Kommer väl inte få någon sömn inatt heller. Igår hade jag ju iaf nässprayen att trösta mig med, men då skulle istället en dåre rycka i portdörren i 1 och 1/2 timme i sträck. Ett tag hörde jag männsikan klättra på baksidan av husväggen också. Idiooot (kom inte nära min balkong). Nä, nu ska vi inte vara sånna. Det finns männsikor som har det värre. La förresten på luren efter ett långt samtal med Sanna nyss. Skönt att få prata av sig innan man ska dra ner i bingen där oftast tankar och känslor dyker upp och stör. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jobbigt att nässprayen är slut. :/ Tät näsa är inget vidare, särskilt inte när man ska sova. Det är ju jobbigt att andas med munnen. Och man blir så jävla torr!

Varsågod. Ta en bulle du. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback