Typiskt!

Är ju som sagt väldigt glad över att Sanna stannar en dag till här i Sthlm. Är ju ledig hela dagen också, så det passar ju perfekt. Ja, men vad tror ni händer? Jo, chefen ringer och frågar om jag kan jobba idag eftersom arbetskamraten (hon som jag nämnt tidigare) som egentligen skulle jobba inte kunde. Orsak: fettigt hår. Nu fattar ni kanske ännu mer att hon inte har alla muttrar skruvade? Hur som helst så tackade jag nej. Får lite dåligt samvete för att jag ej ställer upp, men och andra sidan hade jag ju fått ännu grovare ångest om jag hade gått och jobbat och sagt nej till Sanna istället. Nej, sånt här är bara så knivigt och TYPISKT.

Kommentarer
Postat av: carro

hihi taaack sötis hade en jättebra födelsedag :D:D Massa kramar!

Postat av: Lisso

Men det var ju helt rätt att tacka nej!
Det kan du gottgöra en annan gång när Sanna inte är där ;)

2008-04-14 @ 15:39:10
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Lina

hahaha! Fettigt
hår?? oj oj.. vilka människor det finns alltså.

2008-04-15 @ 12:05:37
URL: http://linabullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback