Bytt jobb?

Trodde jag skulle få vara ledig i 2 hela dagar nu, men icke. Upp imån igen. Jag har förresten bytt jobb, jobbar som lagerarbetare nu. Eller nej, där ljög jag. Jobbar fortfarande i skobutiken, men på senaste tiden har jag mest knallat runt på lagret och fixat och donat. Höstskorna spyr in just nu. Pallar efter pallar. Så himla mkt att göra. Trivs på lagret. Nog för att det tar på krafterna, men där ute bland kunderna kan det ofta ta fruktasvärt på psyket...(gnälliga kunder, ni vet) och det är fan värre. Så jag trivs faktiskt rätt bra där bakom skynket just nu.

Kommentarer
Postat av: Moster Irene

Den kan va ganska skönt slippa kunderna, kram

2008-08-27 @ 21:51:20
Postat av: caroline

Moster Irene: Ja, det kan du ge dig på ;) kramis moster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback