På TV3 kl 16.15


Det här är ju bara för bra. Helt plötsligt så visas alla mina gamla godingar på tv. Förra helgen Cry-Baby och nu idag "Håll tassarna borta från min dotter" (She´s out of control). Jag var besatt i denna film när jag var liten och mor fick som vanligt kopiera även denna film åt mig. Kolla den tills rullen skar. Katie som gör huvudrollen i filmen avgudade jag och försökte göra allt för att likna henne, hon var så cool och hade så snygga kläder tyckte jag. Såklart tvingade jag ju mor att permanenta mitt hår också. Se den och njut!

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

naaw stackars dig. Du får ringa på hos grannen o fråga om han kan massera dig.

Postat av: Raur

Jag tror jag såg en snutt av den idag. Är inte Mattew Perry från Vänner med i den också?

2008-08-10 @ 19:05:14
URL: http://www.raur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback