Veckan som kommer...

123292-1106
Maddis - Sanna - jag

Bildbeskrivning:
 Året var väl 2005 och platsen var väl Pitehavsbad under PDOL (Pite dansar och ler). Otroligt mkt lim hade jag i min skalle på den tiden och magtröjan var på den också, jäää! Tider det. Satt och kollade igenom massa gamla bilder i timmar igår och hade smått roligt för mig själv.

På tisdag klappar vi 3 (på bild) tassarna ihop igen. Sanna kommer hit och hälsar på oss då. Festliga dagar ända fram till söndag vill jag lova. Välkommen till storstaden kompis!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker du hade fint hår i alla fall oavsett hur mycket lim som låg bakom det ;P

Postat av: kompis

Åå vilka härliga tider d var! :)
Tack så mkt.. ska bli så kul att komma ner å hälsa på! :)

2008-02-24 @ 20:04:21
Postat av: Haakonkaisa

Perfect work!

2009-03-03 @ 09:13:56
URL: http://haakonkaisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback